Saznajte sve o konkurenciji

koja se već nalazi na prvim mestima google pretrage

Koje ključne reči im donose najviše poseta? Koje su najprofitablnije (najveći broj pretraga), čak i za koje ključne reči se oglašavaju? Sada možete saznati zašto je konkurencija tako visoko na Google pretrazi, i šta treba da uradite da ih prestignete. I ne samo to…

Alati koji će Vam sve otkriti

Zahvaljujući pristupu neverovatnim alatima koji danas postoje, moguće je saznati zašto Vaša konkurencija tako dobro posluje i šta to bolje rade od Vas.

  • Koji su to proizvodi ili usluge koje oni najviše prodaju (najposećenije stranice)

  • koje ključne reči im sa google pretrage donose najviše poseta

  • za koje ključne reči imaju plaćene oglase na pretrazi
    (ovo je izuzetno važno jer su to uvek njihove najprofitabilnije ključne reči)

Bićete u mogućnosti i da saznate zašto je neka njihova stranica rangirana tako visoko, a Vaša ne.

Možete saznati sve dolazne linkove ka njihovom sajtu ili stranici zbog kojih su tako visoko pozicionirani. Ako su već tako dobro pozicionirani, za to postoji doabr razlog. Sada možete i da ga saznate!

A ako znate šta su sve oni uradili da bi došli do tog cilja, mnogo lakše ćete i Vi to moći da uradite. Optimizacija sajta postaje mnogo lakša i efikasnija.

Analiza konkurerntskog sajta i njegovih ključnih reči

Saznajte za koje sve ključne reči je konkurentski sajt najbolje rangiran, i koje su to ključne reči koje im donose najviše poseta.

Na te ključne reči bi trebalo i Vi da se fokusirate.

Analiza najposećenijih stranica konkurerntskog sajta

Ovo je možda i najvažniji izveštaj koji će Vam otkriti najviše detalja. Mnogo važniji od samih ključnih reči.

Svaka stranica može biti rangirana za više od jedne, a često i nekoliko desetina srodnih ključnih reči. Iako imaju manji obim pretraga, ove ključne reči zbirno na jednoj stranici daju mnogo veći broj poseta.

Analiza prve strane pretrage za svaku ključnu reč

Za svaku kljunu reč ćete znati tačan broj pretraga na mesečnom nivou, kao i težinu ključne reči, odnosno,
koliko bi bilo teško da se izborite za dobre pozicije za tu ključnu reč.

Odmah ćete znati da li se isplati raditi optimizaciju za tu ključnu reč ili ne. OGROMNA ušteda vremena!

Za koje ključne reči plaćaju AdWords oglase

Da li želite da znate za koje ključne reči se Vaša konkurencija oglašava i plaća AdWords oglase?
Kompletna lista ključnih reči za koje plaćaju.

Pregled svih njihovih AdWords oglasa

Mučite se sa pisanjem oglasa ili naslova za svoje stranice?
Bacite oko kako to radi konkurencija.

Hiljade ideja i predloga za nove ključne reči sa brojem mesečnih pretraga

Pronađite nove mogućnosti ili saznajte koliko teško bi bilo da dođete do dobrih pozicija za određene ključne reči.
Koliko je konkurencija već jaka i da li se isplati.

Detaljna analiza svake ključne reči

Kompletan pregled svih 10 rezultata prve strane pretrage, uključujući broj povratnih linkova koji svaka stranica ima. Ovo je jedan od ključnih faktora koji odlučuje koliko je teško da preskočite konkurentsku stranicu.

I detaljno za svaku ključnu reč

Ko to linkuje ka njima i podiže im poziciju na pretraživačima

Pronađite sve linkove ka njihovom domenu ili stranici. Linkovi ka sajtu su jedan od 3 glavna razloga za dobre pozicije na Google pretrazi. Kada pronađete njihove, tačno ćete znati šta treba da radite.

Pobedite konkurenciju, izaberite paket koji najviše odgovara Vašim potrebama

Ako niste sigurni, pakete ne morate koristiti samo za analizu konkurencije. Analiza se može raditi i na osnovu Vama najbitnijih ključnih reči. Dovoljno je da znate koje ključne reči su Vam najbitne, sve ostalo prepustite nama.

Izaberite jedan od četiri paketa koji smo pripremili za Vas.

  • izaberite svoj plan

  • Broj sajtova za analizu
  • Njihove najefikasnije ključne reči
  • Procena težine ključnih reči
  • Analiza svih 10 rezultata pretrage
  • Njihove najposećenije stranice
  • Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)
  • Broj dolaznih linkova po URL stranici
  • Koje ključne reči koriste za AdWords
  • Pregled njihovih AdWords oglasa
  • Telefonska konsultacija
    30 min.
  • Basic

  • €15

    slabija konkurencija

  • 1
  • 3
    3 za svaki sajt
  • Da, za svaku ključnu reč (3)
  • 3
    3 za svaki sajt
  • 3 URL adrese
    3 za svaki sajt
  • Top 10
  • 10
  • Standard

  • €25

    standardna konkurencija

  • 5
  • 25
    5 za svaki sajt
  • Da, za svaku ključnu reč (25)
  • 50
    10 za svaki sajt
  • 50 URL adresa
    10 za svaki sajt
  • Top 50
  • 50
  • Pro

  • €75

    jaka konkurencija

  • 5
  • 50
    10 za svaki sajt
  • Da, za svaku ključnu reč (50)
  • 100
    20 za svaki sajt
  • 100 URL adresa
    20 za svaki sajt
  • Top 100
  • 100
  • izaberite plan

  • Broj sajtova za analizuBroj sajtova za analizu
  • Njihove najbolje ključne rečiNjihove najbolje ključne reči
  • Procena težine ključnih rečiProcena težine ključnih reči
  • Analiza svih 10 rezultata pretrageAnaliza svih 10 rezultata pretrage
  • Njihove najposećenije straniceNjihove najposećenije stranice
  • Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)
  • Broj dolaznih linkova po URL straniciBroj dolaznih linkova po URL stranici
  • Koje ključne reči koriste za AdWordsKoje ključne reči koriste za AdWords
  • Pregled njihovih AdWords oglasaPregled njihovih AdWords oglasa
  • Telefonska konsultacija
    30 min.
    Telefonska konsultacija
    30 min.
  • Basic

  • €15

    slabija konkurencija

  • Broj sajtova za analizu1
  • Njihove najbolje ključne reči3
    3 za svaki sajt
  • Procena težine ključnih reči
  • Analiza svih 10 rezultata pretrageDa, za svaku ključnu reč (3)
  • Njihove najposećenije stranice3
    3 za svaki sajt
  • Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)3 URL adrese
    3 za svaki sajt
  • Broj dolaznih linkova po URL straniciTop 10
  • Koje ključne reči koriste za AdWords
  • Pregled njihovih AdWords oglasa10
  • Telefonska konsultacija
    30 min.
  • Standard

  • €25

    standardna konkurencija

  • Broj sajtova za analizu5
  • Njihove najbolje ključne reči25
    5 za svaki sajt
  • Procena težine ključnih reči
  • Analiza svih 10 rezultata pretrageDa, za svaku ključnu reč (25)
  • Njihove najposećenije stranice50
    10 za svaki sajt
  • Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)50 URL adresa
    10 za svaki sajt
  • Broj dolaznih linkova po URL straniciTop 50
  • Koje ključne reči koriste za AdWords
  • Pregled njihovih AdWords oglasa50
  • Telefonska konsultacija
    30 min.
  • Pro

  • €75

    jaka konkurencija

  • Broj sajtova za analizu5
  • Njihove najbolje ključne reči50
    10 za svaki sajt
  • Procena težine ključnih reči
  • Analiza svih 10 rezultata pretrageDa, za svaku ključnu reč (50)
  • Njihove najposećenije stranice100
    20 za svaki sajt
  • Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)100 URL adresa
    20 za svaki sajt
  • Broj dolaznih linkova po URL straniciTop 100
  • Koje ključne reči koriste za AdWords
  • Pregled njihovih AdWords oglasa100
  • Telefonska konsultacija
    30 min.
  • Na zahtev

  • ? ? ?

    RSD

  • Broj sajtova za analizu
  • Njihove najbolje ključne reči
  • Procena težine ključnih reči
  • Analiza svih 10 rezultata pretrage
  • Njihove najposećenije stranice
  • Analiza Linkova ka sajtu (Backlinkovi)
  • Broj dolaznih linkova po URL stranici
  • Koje ključne reči koriste za AdWords
  • Pregled njihovih AdWords oglasa
  • Telefonska konsultacija
    30 min.